06 oktober 2009

EKAVSKE USNE

Opet mi se ljube neke usne zrele
Naucene ,strasne, a zeljne nove strasti.
Opet bi na ekavske, usne da prislonim
ove moje vrele, koja kuca casti…?

Opet bi da osetim toplinu mog’ juga
ovde gde ni zorom ptice ne pevuse
Sve sto srce želi u ovoj hladnoci
poljupci su zreli iz juznjacke duse

Niko tako strasno ljubiti ne ne ume
k’o ekavske usne moga rodog juga
gledaju me ovde, misle da sam srećan
ali bez ekavskih u dusi je tuga

Uvjek kad mi pogled ka nebu zaluta
kao pcele medom zelje da oboje
osetim lepotu i toplinu ceznje
kad ekavske zrele spuste se na moje.

Traje to trenutak, izgleda k’o vecnost
dok ponovo setni pogled ne zadrema
u ravnici ove svima lepe zemlje
al’za mene lepote bez ekavskih nema

Opet mi se ljube neke usne zrele
Naucene ,strasne, a zeljne nove strasti.
Opet bi na ekavske, usne da prislonim
ove moje vrele,
koja nocas casti…?

Geen opmerkingen: